Cukorbetegek Egri Egyesülete

Több mint 20 éve, 1996 óta

Cukorbetegek Egri Egyesülete országos hatáskörű, egészségügyi jellegű, közhasznú szervezet

Cukorbetegek Egri Egyesülete

13 Nemzetközi Cukorbeteg Találkozó

egysz

Hírek

Ingyenes Gyermek -és Ifjúsági Diabetes Tábor 2018

Július 14.-én  kezdődött a Cukorbetegek Egri Egyesülete ingyenes Gyermek -és Ifjúsági  Diabetes Tábora! 10 órakor találkoztunk a Dobó tér 9.szám alatti Tanácsadó Irodánkban ...

Rovat: HÍREINK:
Beküldte: compweb

10 órakor találkoztunk a Dobó tér 9.szám alatti Tanácsadó Irodánkban.

Ismerkedés, beszélgetés a diabetológusainkkal, dr. Domboróczki Zsolttal, dr. Czeglédy Mariannával, dr. Harcsa Eleonórával és szakasszisztensünkkel, Szerencsiné Soós Andreával.

Utána svédasztalos ebéd 12 órától az Unicornisban, ahol a szakács és szakemberek segítségével az összes étel szénhidrát tartalmát kiszámítottuk együtt, mielőtt elfogyasztanánk!

Utána Egerszalókra utaztunk, ahol kis vonatos kirándulással felkerestük a látványosságokat, majd pisztrángot füstöltünk vacsorára, nagyon finom, egészséges salátát és faszénen diabetikus kürtős kalácsot készítettünk.

Másnap a Demjéni Tófürdőben folytattuk a programot.